Verkaufshits

Hersteller

Neue Produkte

  • Ohrstecker Zirconia QV
    Ohrstecker Zirconia QV

    Schöne Silberfarbene (Rhodinierte) Ohrstecker mit Zirkonia Quadrifoglio...

    € 12,95

Sonderangebote

Häufig gestellte Fragen

 Allgemein
1. Stichting Mollie Payments, was ist das?

Stichting Mollie Payments is our Payment Service Provider, the company that provides your payment method for us.

Stichting Mollie Payments provides a secure connection between you and your bank during the checkout process of your order. So you can be assured that your payment is processed safe and secure.

Also on the copy of your bank you will see as a beneficiary: Stichting Mollie Payments.


2. Waarom is verzenden naar België zo duur?

Zendingen naar België worden altijd per pakketpost mét Track&Trace verzonden.

Dit is prijzig maar zo weten u en wij zeker dat uw pakket bij u aankomt.

In de afgelopen jaren raakten er, in verhouding, teveel Brievenbus Enveloppen zoek in het bezorg traject naar België. Dit heeft tot veel problemen en vertraagde bezorgingen geleid.

De enige manier om er zeker van te zijn dat uw bestelling daadwerkelijk bij u wordt bezorgd, is deze als pakket met Track&Trace verzenden. De verzending in deze vorm is ook erg snel. Meestal worden de pakketten binnen 48 uur bij u aangeboden.

Uiteraard verstrekken wij u de bijbehorende Track&Trace code zodat u uw pakket kunt volgen.


 RETURNS
3. Wie kann ich einen Artikel zurückgeben?

Binnen 30 dagen na aankoop kunt u altijd een artikel retour zenden (mits ongebruikt en onbeschadigd).

De kosten van retourzendingen zijn voor uw eigen rekening.

U heeft bij uw bestelling een account aangemaakt?

1 Log in in onze webshop

2 Ga naar uw account

3 Kies "Geschiedenis en Details van mijn bestellingen"

4 Kies de bestelling waaruit u een artikel wilt retourneren

5 Vink het artikel (of de artikelen) aan dat u wilt retoureren

6 Voer de reden van uw retourzending in in het daarvoor bestemde veld

7 Klik op de knop "Retourbon aanmaken"

U ontvangt nu automatich, per email, alle gegevens die u nodig heeft om uw retourzending uit te voeren. Wij krijgen nu ook een melding van uw voornemen zodat we de status kunnen controleren.

Na ontvangst van uw retourzending wordt uw ook weer per email op de hoogte gehouden van de voortgang.

U heeft bij uw bestelling een gast-account aangemaakt?

Neemt u contact op met onze service afdeling via: support@mythings4u.nl

Vermeld het referentienummer van uw bestelling, het artikel en de reden van uw retour. Wij laten u per email weten hoe u uw retour kunt verzenden.