Best verkochte producten

Fabrikanten

Nieuwe producten

Aanbiedingen

Veel gestelde vragen

 Algemeen
1. MyThings4u denkt aan het milieu

MyThings4u geeft om het milieu en daarom proberen we alle bruikbare materialen te recyclen. Onder andere onze verzenddozen en verpakkingsmateriaal.

Het kan dus zijn dat uw bestelling wordt geleverd in een doos die een tweede leven heeft gekregen, of opgevuld is met materiaal dat eerder gebruikt is.


2.  Hoe kan ik contact opnemen met MyThings4U?

U kunt met ons contact opnemen op de volgende manieren:

Het contact-us web-formulier: klik hier

Per E-mail: info@mythings4u.nl. Of klik hier

Per telefoon: 06 1798 6896 (maandag t/m vrijdag 12.00 - 20.00 uur)


3. Waarom heb ik geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Na het afronden van uw bestelling verstuurt ons systeem automatisch een bevestiging naar het opgegeven email-adres.

Helaas komt het voor dat email van ons systeem als SPAM wordt gezien door uw internet provider. Wanneer het lijkt dat u geen bevestiging hebt ontvangen, controleert u dan s.v.p. de SPAM-box van uw email programma.

Vind u ook daar geen bevestiging, neem u dan s.v.p. contact met ons op via info@mythings4u.nl


4. Waarom krijg ik geen antwoord op mijn email?

Service en after-sales zijn uitermate belangrijk voor ons. Daarom reageren wij altijd binnen 24 uur op uw vragen.

In de praktijk is gebleken dat sommige internet-providers onze email onterecht als SPAM aanmerken. 

Wanneer u na 24 uur nog geen antwoord lijkt te hebben ontvangen, controleert u dan s.v.p. de SPAM-box van uw mail programma.


 Betaling en verzending
5. Hoe kan ik afrekenen op MyThings4u?

U kunt uw bestelling afrekenen op de volgende manieren:

Bankoverschrijving

  • U schrijft zelf het verschuldigde bedrag over op onze bankrekening. De benodigde gegevens ontvangt u automatisch per email. Vergeet niet het referentienummer bij de -Mededelingen- te vermelden.

IDEAL (via Mollie Payments)

  • Wanneer u, tijdens het afronden van uw bestelling, wordt gevraagd hoe u wilt afrekenen, kiest u voor IDEAL. In het volgende scherm kunt u aangeven bij welke bank uw betaalrekening loopt. Alle handelingen hierna worden door uw eigen bank en beveiligd uitgevoerd. U ontvangt automatisch een bevestiging van uw betaling.

Bancontact/Mister Cash (via Mollie Payments)

  • Wanneer u, tijdens het afronden van uw bestelling, wordt gevraagd hoe u wilt afrekenen, kiest u voor Bancontact. Uw betaling wordt rechtstreeks met uw eigen bank en beveiligd uitgevoerd. U ontvangt automatisch een bevestiging van uw betaling.

SOFORT (via Mollie Payments)

  • Wanneer u, tijdens het afronden van uw bestelling, wordt gevraagd hoe u wilt afrekenen, kiest u voor SOFORT. Uw betaling wordt rechtstreeks met uw eigen bank en beveiligd uitgevoerd. U ontvangt automatisch een bevestiging van uw betaling.

PayPal (ook voor Credit Card betalingen)

  • Wanneer u, tijdens het afronden van uw bestelling, wordt gevraagd hoe u wilt betalen kiest u voor PayPal. In het volgende scherm kunt u inloggen op uw PayPal-rekening en de betaling accepteren.
  • Ook wanneer u geen PayPal-account heeft kunt u gebruik maken van PayPal door (rechtsonder in het PayPal-scherm) in te loggen als gast. Na het invoeren van enkele gegevens zal uw betaling worden verwerkt.

Credit Card

  • Wanneer u wilt afrekenen met uw Credit Card dan kiest u PayPal als betalingsmethode.
  • Indien u reeds uw Credit Card heeft gekoppeld aan uw PayPal-account, is dit de makkelijkste en snelste keuze. Door simpelweg PayPal te kiezen als betaalmethode en in het volgende scherm in te loggen op uw PayPal-account kunt u snel, veilig en simpel uw bestelling betalen.
  • Ook wanneer u geen PayPal-account heeft kunt u gebruik maken van PayPal door (rechtsonder in het PayPal-scherm) in te loggen als gast. Na het invoeren van enkele gegevens zal uw betaling worden verwerkt.

6. Stichting Mollie Payments, wat is dat?

Stichting Mollie Payments is onze Payment Service Provider, het bedrijf dat voor ons uw betalingen verzorgt.

Stichting Mollie Payments zorgt voor een beveiligde verbinding tussen u en uw eigen bank tijdens het afrekenen van uw bestelling. Zodoende kunt u ervan verzekerd zijn dat uw betaling veilig en vertrouwd wordt verwerkt.

Ook op het afschrift van uw bank zult u als begunstigde zien staan: Stichting Mollie Payments. 


7. Bank overschrijving: ik ben de gegevens kwijt.

Voor bankoverschrijving naar MyThings4u gebruikt u de volgende gegevens:

Rekeninghouder: MYTHINGS4U
Bankrekening: NL INGB 0006 399 616
(BIC INGBNL2A)

Vermeld ook uw bestelnummer. Heeft u dit niet (meer), vermeld dan uw naam en de datum van bestelling.

Dank u


8. Hoeveel zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden automatisch berekend tijdens het afrekenproces.

De uiteindelijke prijs wordt bepaald aan de hand van het totaal gewicht en bestemming van uw bestelling.

Voorbeeld bij bezorging in Nelderland:

Brievenbuspakketje 0 g t/m 2 kg = € 0,69 - € 3,45
Afhalen bij PostNL servicepunt 0 kg t/m 20 kg = € 5,95
Pakket 0 kg t/m 9 kg = € 6,95
Pakket 10 kg t/m 30 kg =

€ 13,25


9. Waarom is verzenden naar België zo duur?

Zendingen naar België worden altijd per pakketpost mét Track&Trace verzonden.

Dit is prijzig maar zo weten u en wij zeker dat uw pakket bij u aankomt.

In de afgelopen jaren raakten er, in verhouding, teveel Brievenbus Enveloppen zoek in het bezorg traject naar België. Dit heeft tot veel problemen en vertraagde bezorgingen geleid.

De enige manier om er zeker van te zijn dat uw bestelling daadwerkelijk bij u wordt bezorgd, is deze als pakket met Track&Trace verzenden. De verzending in deze vorm is ook erg snel. Meestal worden de pakketten binnen 48 uur bij u aangeboden.

Uiteraard verstrekken wij u de bijbehorende Track&Trace code zodat u uw pakket kunt volgen.


10. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, u kunt uw bestelling ook afhalen bij MyThings4U

Neemt u hiervoor contact met ons op. Wij zullen samen met u een geschikt tijdstip plannen en u het afhaal adres verstrekken.


11. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Indien in voorraad en voor 12:00 uur besteld, wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden.

In het uitzonderlijke geval dat (een van) uw bestelde artikelen niet op voorraad mocht zijn ontvangt u hierover zo spoedig mogelijk bericht en zullen wij er alles aan doen om uw bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden.


12. Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Al onze zendingen worden verzorgt door PostNL.

PostNL bezorgd in Nederland op dinsdag t/m zaterdag (feestdagen uitgezonderd)
Dit geldt voor zowel pakketten als brievenbus pakketjes.

In andere landen dan Nederland kunnen afwijkende bezorg dagen gelden.


13.  Naar welke landen verstuurt MyThings4U?

MyThings4U verstuurt bestellingen naar practisch alle EU-landen.

Tariefgroep EUR 1: België, Denemarken (excl. Faeröer Eilanden en Groenland), Duitsland, Engeland, Frankrijk 
(incl. Corsica en Monaco), Italië (excl. San Marino en Vaticaanstad), Luxemburg, Oostenrijk, Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische eilanden), Verenigd Koninkrijk (excl. Gibraltar en Kanaaleilanden) en Zweden

Tariefgroep EUR 2: Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Kroatië, Letland, Litouwen, Polen, Portugal (incl.Azoren en Madeira), Roemenie, Slovenië, Slowakije, Tsjechië

Tariefgroep EUR 3: Albanië, Andorra, Bosnië-Herzegovina, Canarische Eilanden, Cyprus, Faeröer Eilanden, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, Kanaaleilanden, Liechtenstein, Macedonië, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, San Marino, Servië, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland en Zwitserland

Andere landen op aanvraag.


 RETOUR ZENDINGEN
14. Hoe kan ik een artikel retour zenden?

Binnen 30 dagen na aankoop kunt u altijd een artikel retour zenden (mits ongebruikt en onbeschadigd).

De kosten van retourzendingen zijn voor uw eigen rekening.

U heeft bij uw bestelling een account aangemaakt?

1- Log in in onze webshop

2- Ga naar uw account

3- Kies "Geschiedenis en Details van mijn bestellingen"

4- Kies de bestelling waaruit u een artikel wilt retourneren

5- Vink het artikel (of de artikelen) aan dat u wilt retoureren

6- Voer de reden van uw retourzending in in het daarvoor bestemde veld

7- Klik op de knop "Retourbon aanmaken"

U ontvangt nu automatich, per email, alle gegevens die u nodig heeft om uw retourzending uit te voeren. Wij krijgen nu ook een melding van uw voornemen zodat we de status kunnen controleren.

Na ontvangst van uw retourzending wordt u ook weer per email op de hoogte gehouden van de voortgang.

U heeft bij uw bestelling een gast-account aangemaakt?

Neemt u contact op met onze service afdeling via: support@mythings4u.nl

Vermeld het referentienummer van uw bestelling, het artikel en de reden van uw retour. Wij laten u per email weten hoe u uw retour kunt verzenden.