Europe's Leading 3D-Printing Store in High Quality Builder3D-Printers and FormFutura Filaments & Pellets . All for Professionals, Artists & Hobbyists

Verzend informatie

MyThings4U levert bestellingen in bijna alle EU-landen.
Alle zendingen van MyThings4U worden behandeld door PostNL.

Heeft u online betaald met iDEAL, Credit Card, BanContact/Mister Cash of Sofort Überweisung dan zal uw bestelling binnen 2 werkdagen worden verzonden.
Heeft u online betaald met PayPal of uw Credit Card (via PayPal) dan zal uw bestelling binnen 2 werkdagen worden verzonden.
U ontvangt van ons bericht wanneer uw bestelling is verzonden.

Betaalt u met een handmatige overschrijving dan wachten wij met verzenden totdat het totaalbedrag op onze rekening is bijgeschreven.
Vanaf dat moment gerekend zal uw bestelling binnen 2 werkdagen worden verzonden.
U ontvangt van ons bericht wanneer uw bestelling is verzonden.

 
In het uitzonderlijke geval dat (een deel van) uw bestelling niet op voorraad blijkt, ontvangt u daarover binnen 2 werkdagen bericht. 

 

Retour informatie

Retourzendingen dienen eerst te worden aangemeld bij MyThings4U!

Is uw bestelling niet correct geleverd?
Is uw bestelling niet compleet?
Is er een verkeerd artikel geleverd?
Heeft u een vraag over uw bestelling?
Neemt u dan contact met ons op zodat wij samen met u een oplossing kunnen vinden.

Retourzendingen die niet bij ons zijn aangemeld kunnen wij niet in behandeling nemen.

 

Binnen 30 dagen na aankoop kunt u altijd een artikel retour zenden (mits ongebruikt en onbeschadigd).

De kosten van retourzendingen zijn voor uw eigen rekening.

 

U heeft bij uw bestelling een account aangemaakt?

1- Log in in onze webshop

2- Ga naar uw account

3- Kies "Geschiedenis en Details van mijn bestellingen"

4- Kies de bestelling waaruit u een artikel wilt retourneren

5- Vink het artikel (of de artikelen) aan dat u wilt retoureren

6- Voer de reden van uw retourzending in in het daarvoor bestemde veld

7- Klik op de knop "Retourbon aanmaken"

 

U ontvangt nu automatisch, per email, alle gegevens die u nodig heeft om uw retourzending uit te voeren. Wij krijgen nu ook een melding van uw voornemen zodat we de status kunnen controleren.

Na ontvangst van uw retourzending wordt u ook weer per email op de hoogte gehouden van de voortgang.

 

U heeft bij uw bestelling een gast-account aangemaakt?

Neemt u contact op met onze service afdeling door hier te klikken

Vermeld het referentienummer van uw bestelling, het artikel en de reden van uw retour. Wij laten u per email weten hoe u uw retour kunt verzenden.